BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sabtu, 23 Januari 2010

hari merajuk sedunia...hehehe..ngada2

ye ke semlm hari merajuk sedunia...ke aku je...hehehe..aku agaknya penat sgt kot..tu yg termerajuk sekejap..hehehe...ngada2...padahal hubby tak wat apa2 pun...mungkin dah lama tak ngajok2...nasib hubby baik hati & pandai memujuk.....ptg hubby ajak pie tengok wayang citer LEGION..sejuk je hati bila hubby nak bawak jln2...lepas je maghrib aku & hubby pie alor star...perjalanan amik masa 30 minit je...citer tu best jugak la..tp boleh memesongkan akidah kita....YA-ALLAH...knp la ada citer mcm nie...yg aku pun satu..awat la pie tengok...entah kenapa ramai sgt org kat alor star mall..mkin nak raya cina kot..kalau tak mcm padang jarak padang terkekur..hehehe ..bestnya kalau dpt shopping2...tengok baju2 geram je..aku nie tengok apa semua geram...hehe..balik dah mlm hubby ajak ngeteh(minum2)kat jitra je..sebab dah mlm sgt...sampai umah dah pg...huhuhu penat giler..

tup2 tahu2 je sultan johor dah mangkat...dah ajal dia...syok plak dgr family kat johor bagitahu yg hari nie diaorg tak keje....dpt la dia org berehat2...la nie aku dok tengok permakaman...sultan johor...dok tengok cucu nya aje..huhuhu..muka semua boleh tahan...hahahaha..tp hansem la hubby aku...hahaha (masuk bakul angkat sendiri)..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sabtu, 23 Januari 2010

hari merajuk sedunia...hehehe..ngada2

ye ke semlm hari merajuk sedunia...ke aku je...hehehe..aku agaknya penat sgt kot..tu yg termerajuk sekejap..hehehe...ngada2...padahal hubby tak wat apa2 pun...mungkin dah lama tak ngajok2...nasib hubby baik hati & pandai memujuk.....ptg hubby ajak pie tengok wayang citer LEGION..sejuk je hati bila hubby nak bawak jln2...lepas je maghrib aku & hubby pie alor star...perjalanan amik masa 30 minit je...citer tu best jugak la..tp boleh memesongkan akidah kita....YA-ALLAH...knp la ada citer mcm nie...yg aku pun satu..awat la pie tengok...entah kenapa ramai sgt org kat alor star mall..mkin nak raya cina kot..kalau tak mcm padang jarak padang terkekur..hehehe ..bestnya kalau dpt shopping2...tengok baju2 geram je..aku nie tengok apa semua geram...hehe..balik dah mlm hubby ajak ngeteh(minum2)kat jitra je..sebab dah mlm sgt...sampai umah dah pg...huhuhu penat giler..

tup2 tahu2 je sultan johor dah mangkat...dah ajal dia...syok plak dgr family kat johor bagitahu yg hari nie diaorg tak keje....dpt la dia org berehat2...la nie aku dok tengok permakaman...sultan johor...dok tengok cucu nya aje..huhuhu..muka semua boleh tahan...hahahaha..tp hansem la hubby aku...hahaha (masuk bakul angkat sendiri)..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan