BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Ahad, 10 Januari 2010

dok melepak dlm kete 3 jam..

pada mulanya aku x nak ikut hubby pergi pejabat kastam di alor star nie...tp memandangkan dia ajak..so aku ikut je la....sian plak kat hubby..manja now..sampai nak ditemankan....hubby ada taklimat..& mkn2...aku dok la dlm kete nie selama 3 jam...boring jugak...nasib baik bawak notebook so hilang la rasa boring tu...boleh la berfacebook & berblog...tp kan best kalau aku bawak bekalan makanan...lapo la plak...walaupun dah mkn tengahari...







hari nie bgun agak lambat...coz semlm kepenatan jln2...nasib hubby memahami...bgun2 terus masak tengahari...menu hari nie..ikan kembung masak asam pedas,kobis goreng,ikan goreng & ikan masin...(yg beli kat tanjung dawai semlm) best plak...rangup je...menyesal plak beli sikit...dah la tempat tu jauh...

lepas nie nak terus blik changloon..coz mlm nie muzik2 akhir...rugi kalau x tengok...harap2 cepat la hubby habis taklimat...pening kepala dok dlm kete lama2 nie...

tiba2 rindu plak kat makluk ALLAH nie...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ahad, 10 Januari 2010

dok melepak dlm kete 3 jam..

pada mulanya aku x nak ikut hubby pergi pejabat kastam di alor star nie...tp memandangkan dia ajak..so aku ikut je la....sian plak kat hubby..manja now..sampai nak ditemankan....hubby ada taklimat..& mkn2...aku dok la dlm kete nie selama 3 jam...boring jugak...nasib baik bawak notebook so hilang la rasa boring tu...boleh la berfacebook & berblog...tp kan best kalau aku bawak bekalan makanan...lapo la plak...walaupun dah mkn tengahari...







hari nie bgun agak lambat...coz semlm kepenatan jln2...nasib hubby memahami...bgun2 terus masak tengahari...menu hari nie..ikan kembung masak asam pedas,kobis goreng,ikan goreng & ikan masin...(yg beli kat tanjung dawai semlm) best plak...rangup je...menyesal plak beli sikit...dah la tempat tu jauh...

lepas nie nak terus blik changloon..coz mlm nie muzik2 akhir...rugi kalau x tengok...harap2 cepat la hubby habis taklimat...pening kepala dok dlm kete lama2 nie...

tiba2 rindu plak kat makluk ALLAH nie...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan