BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Ahad, 17 Januari 2010

bila mak suruh ngaji...

hari nie aku dok sorang2 kat umah..hubby last minit kena keje...plan sebenarnya nak ke perlis...kwn hubby ajak fly heli..tp disebabkan hubby kena keje aku pun fly atas katil...tiba2 mak aku call..dia tanya aku wat pe...aku pun habaq la aku tidoq...mak aku pun ckp dari ko tido siang2 nie baik ko ngaji...tersentap aku seketika...dah lama gasanya tak ngaji...al-quran ada...tp tak dibaca...jahilnya aku...cuba khamis mlm jumaat je baca yassin...hari lain aku dok mengadap facebook & tb....subhanallah...apa dah jadi ngan aku nie...



mungkin nie dah tiba masanya untuk aku berubah...2010..kena banyak berubah...kena lebih kan amal ibadat...umur dah makin tua..bukan makin muda...tp perangai masih tak berubah2...perasan muda je....YA-ALLAH ampunkan dosa ku YA-ALLAH...

mak terima kasih mengingatkan aku...yg lalai nie...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ahad, 17 Januari 2010

bila mak suruh ngaji...

hari nie aku dok sorang2 kat umah..hubby last minit kena keje...plan sebenarnya nak ke perlis...kwn hubby ajak fly heli..tp disebabkan hubby kena keje aku pun fly atas katil...tiba2 mak aku call..dia tanya aku wat pe...aku pun habaq la aku tidoq...mak aku pun ckp dari ko tido siang2 nie baik ko ngaji...tersentap aku seketika...dah lama gasanya tak ngaji...al-quran ada...tp tak dibaca...jahilnya aku...cuba khamis mlm jumaat je baca yassin...hari lain aku dok mengadap facebook & tb....subhanallah...apa dah jadi ngan aku nie...



mungkin nie dah tiba masanya untuk aku berubah...2010..kena banyak berubah...kena lebih kan amal ibadat...umur dah makin tua..bukan makin muda...tp perangai masih tak berubah2...perasan muda je....YA-ALLAH ampunkan dosa ku YA-ALLAH...

mak terima kasih mengingatkan aku...yg lalai nie...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan