BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Ahad, 6 Jun 2010

bila aku sudah KERJA

lama sungguh tak ber blog...almaklum la skrg aku dah mula bekerja...setelah setahun lebih tanam anggur...(walaupun anggur nya tak buah2)..akhirnya dengan rasmi nya aku bekerja di UUM,Sintok,Kedah....huhu...syok giler ah keje kat sini...aman jer rasa....memang memenuhi citarasa aku.... so masa nak berblog terhad..apatah lagi nak meniaga...memang tak sempat....

nanti senang2 aku update lg...letih ah..walaupun x buat keje pun sehari suntuk nie..tp aku tetap letih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Ahad, 6 Jun 2010

bila aku sudah KERJA

lama sungguh tak ber blog...almaklum la skrg aku dah mula bekerja...setelah setahun lebih tanam anggur...(walaupun anggur nya tak buah2)..akhirnya dengan rasmi nya aku bekerja di UUM,Sintok,Kedah....huhu...syok giler ah keje kat sini...aman jer rasa....memang memenuhi citarasa aku.... so masa nak berblog terhad..apatah lagi nak meniaga...memang tak sempat....

nanti senang2 aku update lg...letih ah..walaupun x buat keje pun sehari suntuk nie..tp aku tetap letih.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan