BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Khamis, 18 Februari 2010

geram yg bersambung...

wah..geram pun boleh bersambung ke..??hehe...aku dah naik hangin dgn broadband nie..dah tukar celcom pun masih tak de line....ceruk sgt ke tempat aku nie..nak nangis dibuatnya...sampai semlm termenung melihat broadband nie....nak hempas gasa cam bodoh plak...last2 hubby pie daftar streamyx kat jitra....tp org tm ckp kena tengok dulu kat tempat aku nie ada line ke tak...hahaha...dah kalau semua tak de line..alamatnya...pecah la kepala aku....tak dpt berfacebook...hahaha...suami usahakan la....kesian la kat isteri mu ini...dah la mood aku minggu nie kurang baik...semuanya gara2 CNY...geram tengok semua org balik kampung...aku je yg tak balik...makkkk....rindu la...tp disebabkan kesian kat suami...yg berkerja di tempat yg panas terik...mcm pak guard tu...(haha..dengar org yg keje UPP mahu dia katuk kepala aku nie) aku tak la tunjuk sgt kesedihan aku yg tak dpt pulang ke kampung...sian hubby...plak cuaca sekrg pehhh...ikutkan hati nak sgt beli icon..tp ikutkan duitnya...hahaha...lupakan je la....hahaha....(mak @ abah boleh sponsor tak?? hahaha)

geramnya tengok gambar adam & aidil...gasa nak peluk2 je....lama lg nak jumpa...nasib la kakak ipar aku ngan adik aku rajin upload gambo dia org..dpt la aku tengok muka2 diorg yg terkini....





nanti bulan 4 makngah gentel,peluk dia cukup2...haiiii rindunya....kalau ada anak kan seronok...tak la merindui anak org lain...YA ALLAH...berikan lah aku zuriat YA ALLAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Khamis, 18 Februari 2010

geram yg bersambung...

wah..geram pun boleh bersambung ke..??hehe...aku dah naik hangin dgn broadband nie..dah tukar celcom pun masih tak de line....ceruk sgt ke tempat aku nie..nak nangis dibuatnya...sampai semlm termenung melihat broadband nie....nak hempas gasa cam bodoh plak...last2 hubby pie daftar streamyx kat jitra....tp org tm ckp kena tengok dulu kat tempat aku nie ada line ke tak...hahaha...dah kalau semua tak de line..alamatnya...pecah la kepala aku....tak dpt berfacebook...hahaha...suami usahakan la....kesian la kat isteri mu ini...dah la mood aku minggu nie kurang baik...semuanya gara2 CNY...geram tengok semua org balik kampung...aku je yg tak balik...makkkk....rindu la...tp disebabkan kesian kat suami...yg berkerja di tempat yg panas terik...mcm pak guard tu...(haha..dengar org yg keje UPP mahu dia katuk kepala aku nie) aku tak la tunjuk sgt kesedihan aku yg tak dpt pulang ke kampung...sian hubby...plak cuaca sekrg pehhh...ikutkan hati nak sgt beli icon..tp ikutkan duitnya...hahaha...lupakan je la....hahaha....(mak @ abah boleh sponsor tak?? hahaha)

geramnya tengok gambar adam & aidil...gasa nak peluk2 je....lama lg nak jumpa...nasib la kakak ipar aku ngan adik aku rajin upload gambo dia org..dpt la aku tengok muka2 diorg yg terkini....





nanti bulan 4 makngah gentel,peluk dia cukup2...haiiii rindunya....kalau ada anak kan seronok...tak la merindui anak org lain...YA ALLAH...berikan lah aku zuriat YA ALLAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan